22. Dan: O Pino - Santiago de Compostela (29 km)

Zajtrk prvakov, sonce in nebo brez oblakov ter zadnji pohodni dan. Odlična kombinacija!



Množica romarjev je nepopisna. Sled pričakovanja je zaznati na vseh obrazih. Celo na stranišču - z gospo iz Mehike ugotoviva, da dekleta res kar naprej lulamo. Kadarkoli in kjerkoli. Zdaj ne mislim več, da imam samo jaz to težavo :-)



Vzpon na Monte Gozo in očarljiv pogled na spomenik oznanjata, da smo blizu.



Še nekaj korakov po hribu navzdol in tu je - Santiago de Compostela v vsem svojem blišču.


Mesto je presenetljivo prazno, a prihod v romarski urad, kjer izdajajo Compostele, me šokira. 1 ura 45 minut čakanja.


Potem obisk katedrale in konec. Pot je zaključena.


Sklepne misli? Prezgodaj.
Občutki? Počutim se fino. Vesela, da mi je uspelo, da sem tukaj in da bom kmalu sezula superge, si privoščila dolg in vroč tuš in malo počila:-)
Povzetek? Pot je bila lepa, mirna in spokojna. Narava je na severu dih jemajoča, sprehodi po obali sproščujoči, ljudje prijazni in ustrežljivi (ter tipično špansko počasni), romarji skulirani in nabiti s pozitivno energijo. Vreme mi je bilo letos res naklonjeno, z malo dežja in odličnimi pogoji za hojo. Trinajst dni sem preživela brez nahrbtnika, prvih šest zelo zelo minimalistično in špartansko. A po 855 km je vse dobro, zelo dobro.


Št. korakov: 38.567
Št. nadstropij:106



Komentarji

  1. Bravo Tinča uspelo ti je, spet :)

    Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  2. In seveda, hvala tudi vsem ostalim. Za vzpodbudo, pozitivno energijo, lepe misli!

    OdgovoriIzbriši
  3. TINA,ČESTITKE TUDI Z MOJE STRANI

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo, saj nisem dvomila, niti minute, čestitke

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam Tina! Ti si raketa. Sabina

    OdgovoriIzbriši
  6. Naj za trenutek odloži delo sivolasa Tina in prebere to čestitko. Čestitam :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajga, zdele sem pogledala slike na večjem ekranu ... A si dejansko mal bolj siva? A je na sliki un "skrivni" vrt?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

21. Dan: Ferreira - Melide - Azrua - O Pino (54,5 km)

3. Dan: Deba - Markina - Ziortza (35 km)

Santiago - Madrid - Benetke - Dom (9,35 km)